آخرین کاپ ها

ساخت وبلاگ

 سرمربی استقلال به شدت از عملکرد آبی پوشان ناراحت بود.

به گزارش کاپ، پس از پایان دیدار دوستانه استقلال و تیم ملی دانشجویان که با نتیجه 4-4 به اتمام رسید پرویز مظلومی به شدت از دست شاگردانش ناراحت بودو زمین را ترک نکرد. 

سرمربی  استقلال آنقدر ناراحت بود که حاضر به مصاحبه با رسانه ها نشد. 


مطالب مرتبط

آخرین کاپ ها...
ما را در سایت آخرین کاپ ها دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : استخدام کار cup بازدید : 137 تاريخ : جمعه 31 ارديبهشت 1395 ساعت: 23:21

 برنامه تمرین روز شنبه استقلال مشخص شد.

به گزارش کاپ، تیم فوتبال استقلال تهران امروز در دیدار دوستانه مقابل تیم ملی دانشجویان با نتیجه پرگل 4-4 متوقف شد. 

آبی پوشان تهرانی که خود را برای دیدار فینال جام حذفی مقابل ذوب آهن اصفهان آماده می کند فردا ساعت 17:30 در زمین شماره 2 مجموعه ورزشی آزادی تمرینات خود را پیگیری می کنند.


مطالب مرتبط

آخرین کاپ ها...
ما را در سایت آخرین کاپ ها دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : استخدام کار cup بازدید : 116 تاريخ : جمعه 31 ارديبهشت 1395 ساعت: 23:21

 مهاجم تیم ملی دانشجویان گفت: با یک جلسه تمرین در این بازی  حاضر شدیم. 

محمد اوسانی در گفت و گو با کاپ،درباره دیدار تیمش مقابل استقلال اظهار داشت: استقلال در این بازی با نفرات اصلی بازی کرد در بازی قبلی که ما با آنها بازی کردیم دروازه بان اصلی شان نبود اما در این بازی هر دو بازی اصلیشان به میدان رفتند.خوشحالم که در این بازی با این نتیجه به پیروزی رسیدیم.

وی ادامه داد: ما با یک جلسه تمرین در این بازی  حاضر شدیم. به دلیل اینکه چند وقت دیگر درگیر مسابقات آسیایی هستیم سعی می کنیم از نام ایران دفاع کنیم. 

اوسانی افزود: درباره گل چهارم باید یک توضیح دهیم دوست داشتم شبیه گرت بیت گلزنی کنم که خداراشکر توانستم با دریبل سه نفر و مهدی رحمتی این گل را به ثمر برسانم.


مطالب مرتبط

آخرین کاپ ها...
ما را در سایت آخرین کاپ ها دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : استخدام کار cup بازدید : 116 تاريخ : جمعه 31 ارديبهشت 1395 ساعت: 23:21

نیمه اول دیدار استقلال و تیم ملی دانشجویان با تساوی یک - یک به پایان رسید.

به گزارش کاپ،حاشیه دیدار دوستانه استقلال و تیم ملی دانشجویان به شرح ذیل است:

* هواداران استقلال تک تک بازیکنان را تشویق کرده و از آنها می خواستند قهرمانی جام حذفی را کسب کنند.

* بازیکنان استقلال امروز با پیراهن های مختلف در بازی حاضر شدند به طور مثال امید ابراهیمی با پیراهن خسرو، جابر انصاری با پیراهن شیحی در بازی حاضر شدند.

* محسن کریمی، سجادشهباززاده و خسرو  حیدری از غایبین بازی امروز استقلال بودند.

* هواداران استقلال به پرسپولیس و جام نگرفتن این تیم شعارهایی سر دادند. آنها اعتقادداشتند با ساندویچ و داور نمی توان قهرمانی را به دست آورد.

* بهنام برزای مهاجم استقلال در یک دقیقه دو موقعیت گلزنی بسیار خوب را از دست داد. 

* هواداران استقلال امروز بنرهایی را آورده بودند که روی آن عکس محسن ترکی و عادل فردوسی پور چاپ شده بود.

* محمد اوسانی ثانیه 30 برای تیم ملی دانشجویان و هرایر مگویان دقیقه 45 برای استقلال موفق به گلزنی شدند.


مطالب مرتبط

آخرین کاپ ها...
ما را در سایت آخرین کاپ ها دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : استخدام کار cup بازدید : 135 تاريخ : جمعه 31 ارديبهشت 1395 ساعت: 21:45

بیلد مدعی است که لورکوزن با فولاند به توافق رسیده است.

به گزارش کاپ،باشگاه بایرلورکوزن مدتهای زیادی است که به دنبال کوین فولاند مهاجم کارآمد هوفنهایم است. پس از این که هوفنهایم فصل بدی را سپری کرد و بار دیگر موفق به کسب هیچ سهمیه اروپایی نشد، زمان جدایی فولاند هم فرا رسید.

به گزارش Bild، کوین فولاند 23 ساله با قراردادی 5 ساله و هزینه 15 تا 18 میلیون یورو به لورکوزن پیوسته است. با این تفاسیر کوین فولاند تبدیل به گران قیمت ترین خرید تاریخ باشگاه لورکوزن شده است. لحظاتی پیش باشگاه لورکوزن هم این انتقال را تایید کرد!


مطالب مرتبط

آخرین کاپ ها...
ما را در سایت آخرین کاپ ها دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : استخدام کار cup بازدید : 129 تاريخ : جمعه 31 ارديبهشت 1395 ساعت: 21:45

سرمربی بایرن مونیخ گفت: نحوه اجرای مسابقات در آلمان را دوست دارم.

به گزارش کاپ،هفتاد و سومین فینال جام حذفی آلمان در حالی شنبه شب بین دو تیم بروسیا دورتموند و بایرن مونیخ برگزار می شود که این آخرین حضور پپ گواردیولا روی نیمکت مربی گری بایرن خواهد بود و از آن سو این اولین فینالی است که توماس توخل با دورتموند در این فصل تجربه می کند.

این دو تیم در سال های اخیر به کرات با یکدگیر در جام حذفی دیدار داشته اند؛ سال 2012، 2013، 2014، 2015 و امسال. این سومین دیدار این دو تیم در طی پنج فصل اخیر در فینال می باشد.

در فینال سال 2012 بروسیا دورتموند موفق شد دوگانه رویایی خود را با برد 5-2 بایرن مونیخ جشن بگیرد هرچند باواریایی ها به لطف اشتباه داور در صحنه به ثمر رسیدن گل متس هوملس، در وقت های اضافی توانست به گل های آرین روبن و توماس مولر دورتموند را با نتیجه 2-0 در سال 2014 شکست دهد و انتقام شکستش را بگیرد. این دو تیم در سال 2015 در نیمه نهایی جام حذفی با یکدگیر رو به رو شدند که بعد از تساوی 1-1 در وقت معمول و اضافه، در ضیافت پنالتی های این دورتموند بود که از فستیوال لیز خوردن های بازیکنان بایرن مونیخ استفاده کرد و به فینال صعود کرد. حال این دو تیم بار دیگر باید در فینال جام حذفی آلمان مقابل یکدیگر قرار گیرند.

پپ گواردیولا و توماس توخل در مصاحبه ای با DFB.de به سوالات مختلفی در مورد فینال پیش رو به صحبت پرداختند:

آقای گواردیولا، شما اخیرا اعلام کرده بودید که توماس توخل یکی از بهترین مربی های دنیا می باشد. چه چیزی او را این اندازه موفق می کند؟

توماس با فوتبال زندگی می کند. او علاقه و شور و شوق او نسبت به یادگیری همه چیز بسیار زیاد است و با ثبات در پی پیشرفت کردن است. او در تمام طور روز به تیمش، تیم حریف و فوتبال فکر می کند. به خاطر همین است که من برای او ارزش زیادی قائل هستم.

آیا شما از دوران وی در ماینتس قبل از اینکه خودتان به بوندسلیگا بیایید اطلاع داشتید؟

قبلا همانند این سه سالی که در بوندسلیگا حضور داشته ام، این لیگ را اینچنین با مورد بررسی و مطالعه قرار نداده بودم. مسلما از بابت کاری که توماس در باشگاه کوچکی مثل ماینتس انجام داده بود، شگفت زد شدم. اکثر این مسائل می تواند به خوبی این واقعیت را نشان دهد که توماس توخل چقدر در پشت این اتفاقات خوب حضور پر رنگ داشته است.

 آیا این مسئله باعث تعجب شما نشد که توماس توخل چقدر شبیه به وضعیت یورگن کلوپ بعد از خروجش بعد از 7 سال از باشگاه، وارد دورتموند شد و تیم را دوباره به رتبه های بالای جدول آورد؟

بله و خیر. خیر به خاطر اینکه می دانم توخل چه مربی فوق العاده ای است. بله به خاطر اینکه او توانست به سرعت روی بازی دورتموند تاثیر بگذارد. دورتموند فصلی فوق العاده را سپری کرده است.

آقای توخل، شما به سبک بازی پپ گواردیوالا زمانی که در بارسلونا حضور داشت علاقه داشتید. چه چیزی از تماشای بازی های تیمش دستگیرتان شد؟

دید جدیدی نسبت به شیوه بازی کردن فوتبال در طول یک مسابقه به من داد. ساختار بازی بر مبنای مالکیت توپ، ریتم بازی بر اساس پاس کاری، رد و بدل شدن توپ و بازی شجاعانه و روان بازیکنانی که در تیم ستاره بودند در فاز تدافعی؛ این ها نکاتی بودند که من متوجه شدم. شما می توانید همه چیز در مورد فوتبال را با نگاه کردن به بازی تیمش یاد بگیرید.

 چرا شما مشتاقانه روی گواردیولا مطالعه کردید؟ این تنها به خاطر موفقیتش در بارسلونا بود؟

من همیشه بارسلونا را دنبال کرده ام و حتی از زمان یوهان کرایف یکی از هواداران این تیم بوده ام. دست مثل گذشته، پپ ثابت کرد که فوتبال می تواند زیبا و موفق بازی شود، شاید باید اینگونه باشد.

  شما همچنین با یکدیگر خارج از زمین فوتبال نیز ملاقات داشته اید. آیا شما شباهت هایی بین خودتا و استایل بازی خود دیده اید؟

توخل:هر بازی مقابل پپ یک جالش بسیار بزرگ است و هر رویارویی با او برای من الهام بخش است.

گواردیولا:من و توماس رابطه خوبی با یکدیگر داریم. ما در مورد فوتبال یکسان فکر می کنیم و همان شور و اشتیاق را نسبت به بازی داریم.

 آقای توخل، دورتموند در پنج سال گذشته به پنج فینال بزرگ رسیده است. فینال لیگ قهرمانان اروپا در سال 2013 و فینال جام حذفی در چهار سال دیگر. اگرچه دورتموند فقط موفق به قهرمانی در اولین فینال یعنی سال 2012 مقابل بایرن مونیخ در جام حذفی شد. آیا این مسائل ربطی به بازی فردا شب دارند؟

برای من نه چون در تمام این فینال هایی که اشاره کرده اید، من حضور نداشتم. این مسئله نشانگر این است که دورتموند توانایی این را دارد که به طور ثابت در فینال ها حضور داشته باشد.

آقای گواردیولا، در آلمان گفته می شود که این جام قوانین خاص خودش را دارد و اتفاقات غیر منتظره می تواند در آن رخ دهد. آیا چنین چیز مشابه ای در اسپانیا نیز وجود دارد؟

ما سیستم متفاوت در اسپانیا داریم، جایی که شما در تمام مراحل باید دیدار رفت و برگشت داشته باشید. در نتیجه، قوی ترین تیم ها نیز همیشه صعود می کنند. تیم های دسته دو و آماتورها، همیشه هیچ شانسی ندارند. من نحوه اجرای مسابقات در آلمان را دوست دارم؛ هیجان بیشتری دارد و اغلب غافلگیر کننده است.

آخرین کاپ ها...
ما را در سایت آخرین کاپ ها دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : استخدام کار cup بازدید : 122 تاريخ : جمعه 31 ارديبهشت 1395 ساعت: 21:45

تیم ملی بسکتبال سوریه به ایران سفر کرده است.

به گزارش کاپ، تیم ملی بسکتبال سوریه به ایران آمده تا اردویی چند روزه را در تهران برگزار کند. از همین رو آنها با مسئولان تیم باشگاه شیمیدر رایزنی کرده اند تا یک دیدار تدارکاتی برگزار کنند.

دیدار دوستانه تیم ملی بزرگسالان سوریه با تیم امید شیمیدر فردا (شنبه) ساعت:15 در ورزشگاه آزادی برگزار خواهد شد.


مطالب مرتبط

آخرین کاپ ها...
ما را در سایت آخرین کاپ ها دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : استخدام کار cup بازدید : 131 تاريخ : جمعه 31 ارديبهشت 1395 ساعت: 20:32

ترکیب تیم فوتبال استقلال تهران برای بازی با تیم ملی دانشجویان مشخص شد.

به گزارش کاپ، تیم فوتبال استقلال تهران با ترکیب وحید طالب لو، حنیف عمران زاده، هرایر مگویان، میلاد فخرالدینی، میثم مجیدی، محمدرضا خرسندنیا، امید ابراهیمی، فرشید اسماعیلی، یعقوب کریمی، جابر انصاری و بهنام برزای به مصاف تیم ملی دانشجویان می روند.

این دیدار از ساعت 18 در زمین شماره 2 ورزشگاه آزادی به انجام می رسد.


مطالب مرتبط

آخرین کاپ ها...
ما را در سایت آخرین کاپ ها دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : استخدام کار cup بازدید : 131 تاريخ : جمعه 31 ارديبهشت 1395 ساعت: 20:32

ترکیب تیم ملی دانشجویان برای بازی با استقلال تهران مشخص شد.

به گزارش کاپ، تیم ملی دانشجویان با ترکیب گودرز داودی- مهران قاسمی- خلیل هلالی- علی احمدی- عباس سبحانی- سامان آقازمانی- معین میرابی- علی فاطمی- محمد حسین پور- سجاد موسوی- محمد اوسانی به مصاف استقلال تهران می ۀید.

*حدود 100 هوادار از بازی امروز دیدن کرده اند.

*فرشاد کرمی، مربی تیم فوتبال راه آهن، هدایت تیم ملی دانشجویان را بر عهده دارد.

*تیم دانشجویان قرار است با لباس قرمز مقابل استقلال بازی کند.

*سامان آقازمانی با بازیکنان استقلال خوش و بش کرد. آقازمانی در تیم صبا عضویت دارد و پیش از این برای پرسپولیس تهران بازی می کرد.

*دکتر نوروزی دقایقی به طور اختصاصی با عادل شیحی تمرین کرد. شیحی به دور زمین به طور اختصاصی دوید.

*هوای زمین شماره 2 ورزشگاه آزادی بسیار گرم است و همین کار را برای بازیکنان دو تیم سخت می کند.

این مسابقه از ساعت 18 برگزار می شود.


مطالب مرتبط

آخرین کاپ ها...
ما را در سایت آخرین کاپ ها دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : استخدام کار cup بازدید : 161 تاريخ : جمعه 31 ارديبهشت 1395 ساعت: 20:32

دروازه بان اسبق پرسپولیس گفت: بیرانوند دروازه بان خوبی است که جذب پرسپولیس شده است اما امیدوارم به سرنوشت سوشا دچار نشود.

وحید قلیچ در گفت وگو با کاپ، درباره فصل نقل و انتقالات و اینکه تعدادی از بازیکنان پرسپولیس با عنوان کردن پیشنهاداتی از لیگ های اروپایی داعیه جدایی از این تیم را دارند اظهار داشت: همه این شعارها الکی است آخر سر هم همه آنها برمی گردند و شاید در همین پرسپولیس هم جایی برایشان نباشد. مگر اروپا رفتن به این آسانی است؟

وی افزود: اگر بازیکنی بخواهد راهی اروپا شود باید از هزاران فیلتر عبور کند. اگر به گفتن باشد من هم می گویم که از اروپا پیشنهاد دارم اما رسیدن به درجه ای که تیم های اروپایی بازیکنی را انتخاب کنند کار هرکسی نیست. نفراتی مانند سردار آزمون، جهانبخش یا عزت اللهی از سنین 19 سالگی جذب تیم های اروپایی شدند نه بازیکنی که با بیست و خورده ای سال سن که زن هم گرفته می خواهد برود و اروپا بازی کند. 

پیشکسوت پرسپولیس همچنین درباره خبر حضور احتمالی سوشا مکانی در لیگ آسیای شرقی گفت: برود! برود همانجا مدتی بازی کند چون کسی او را نمی شناسد شاید بتواند چند هفته ای دوام بیاورد. آنها نمی دانند او در چه سطحی است ولی بعد از چند هفته متوجه می شوند و با دو دست شلوار باب اسفنجی اضافه دیپورتش می کنند. همان بهتر که این دروازه بان در پرسپولیس نباشد. 

قلیچ همچنین درباره جذب بیرانوند خاطرنشان کرد: حضور  این دروازه بان آینده دار در پرسپولیس را به فال نیک می گیرم اما امیدوارم به همان مشکلاتی که دیگر دروازه بانان پرسپولیس دچارش شدند گرفتار نشود. قبلا هم گفته ام برانکو در کادر فنی اش تیم خوبی را دارد اما مربی گلرهایش نتوانست آنطور که باید و شاید کار کند. 

وی تاکید کرد: برانکو برای فصل جدید باید یک مربی دروازه بان های دیگر را جایگزین پانادیچ کند. کارنامه پرسپولیس در بحث دروازه بانی در فصل پانزدهم لیگ برتر گویای عملکرد ضعیف گلرهای این تیم است.مطمئن باشید اگر بیرانوند در پرسپولیس افت کرد بیش از هرچیز به این خاطر خواهد بود  گرچه امیدوارم این اتفاق برای این دروازه بان جوان رخ ندهد.

قلیچ درباره لوبانف و ادامه حضورش در پرسپولیس گفت: لوبانف برای گلر دومی خوب است. بیرانوند فیکس می شود و او هم برای خودش در ایران آفتاب می گیرد چون از کشوری می آید که خیلی آفتاب ندارد. پولش را هم می گیرد هرچند هفته در میان شاید بیاید یک گلی هم بخورد و دوباره به نیمکت برگردد. 


مطالب مرتبط

آخرین کاپ ها...
ما را در سایت آخرین کاپ ها دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : استخدام کار cup بازدید : 141 تاريخ : جمعه 31 ارديبهشت 1395 ساعت: 19:13

مسئولان موسسه مالی ثامن الحجج خراسان وعده دادند که مشکلات این باشگاه به زودی برطرف خواهد شد.

به گزارش کاپ، تیم والیبال ثامن‌الحجج خراسان اواخر فصل گذشته به شدت با مشکلات مالی روبرو شد، اما آنها توانستند با هدایت جبار قوچان نژاد در جمع ۴تیم برتر مسابقات قرار بگیرند که این امر رضایت علاقمندان والیبال در مشهد را به همراه داشت.

مسئولان موسسه مالی و اعتباری ثامن‌الحجج وعده داده‌اند که طی یک یا دو هفته آینده مشکلات مالی برطرف خواهد شد. به این ترتیب تکلیف این باشگاه برای تیمداری در فصل آینده لیگ برتر والیبال هم مشخص می‌شود. همچنین اعضای کادر فنی و بازیکنان هم قراردادهای خود را تسویه می‌کنند.


مطالب مرتبط

آخرین کاپ ها...
ما را در سایت آخرین کاپ ها دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : استخدام کار cup بازدید : 121 تاريخ : جمعه 31 ارديبهشت 1395 ساعت: 19:13

پیشکسوت استقلال گفت: اگر قرار است حمایت ما پیشکسوتان از استقلال با شادی موقتی و کاذب همراه باشد فایده ای برای این تیم نخواهد داشت.

امیدرضا روانخواه در گفت وگو با کاپ، درباره خواسته افشارزاده از پیشکسوتان در جهت حمایت از استقلال تا فینال جام  حذفی اظهار داشت: بحث انتقاد مطرح نیست. مطمئنا اگر استقلال در جام حذفی قهرمان شود هیچکس به اندازه ما استقلالی ها خوشحال نخواهند شد. اما اگر ما حرفی می زنیم به خاطر آن است که آینده باشگاه را هم می بینیم. می دانیم که پس از این روزها استقلال باید فصل بعد در لیگ قهرمانان آسیا حضور داشته باشد. پس باید با تیمی در اندازه های آسیا جلو برویم.

وی افزود: اگر من پیشکسوت یا دیگر دوستان صحبتی را مطرح می کنند به این خاطر است که نمی خواهیم خوشحالی هواداران مان موقتی و کاذب باشد این آرزوی قلبی ماست که استقلال با قدرت و با صلابت در مسابقات حاضر شده و به مصاف رقبایش برود. تا اینجا هم هرکاری از دست مان بر می آمده انجام داده ایم و خوشحال هم می شویم از این پس باز هم به حمایت هایمان ادامه دهیم.

بازیکن اسبق استقلال درباره فینال جام حذفی مقابل ذوب آهن گفت: العین در غرب آسیا همواره جزو دو، سه تیم برتر بوده است. بازی ذوب آهن مقابل این تیم نشان داد که تیم گل محمدی تا چه اندازه مهیای مسابقات این چنینی است. البته وقفه به وجود آمده برای استقلال بعد از مسابقات لیگ برتر می تواند تا اندازه ای کیفیت کار این تیم را پایین بیاورد.

روانخواه ادامه داد: البته بازی تدارکاتی می تواند تا حدی این موضوع را جبران کند ولی اگر استقلال می خواهد در فینال جام حذفی برنده باشد باید از تمام نیروهای خود استفاده کند و فوتبال باکیفیتی را برابر ذوب آهن به نمایش بگذارد. مطمئنا به دست آوردن جام هواداران و پیشکسوتان استقلال را خوشحال می کند که امیدواریم این اتفاق رخ بدهد. 

پیشکسوت فوتبال شیراز همچنین درباره اقدامات اخیر خود در فوتبال این شهر خاطرنشان کرد: به تازگی مدرسه فوتبالی تحت عنوان برق نوین شیراز را راه اندازی کرده ایم. مدت ها بود این موضوع را در ذهن داشتم اما چون اسپانسری پیدا نمی کردم نمی توانستم فکرم را عملی کنم تا اینکه مدیر شرکت جیووا در این زمینه پیش قدم شد و آکادمی که پیش از این با همین نام (برق نوین شیراز) در همه رده های پایه لیگ برتری حضور داشت را به شکل امروز راه اندازی کرد. 

وی افزود: در این مدرسه فوتبال بازیکنان از نظر فنی، شخصیتی و فیزیکی به استانداردهای بالای دنیا خواهند رسید تا بازیکنانی باکیفیت به فوتبال کشور معرفی شوند در واقع قصدداریم بستری ساده و پاک و بدون هزینه برای افرادی که واقعا استعداد فوتبال دارند را فراهم کنیم. هیچ پولی بابت تست از خانواده ها نمی گیریم ضمن اینکه اگر بازیکنی مستعد باشد و از خارج از شیراز جذب شود برای او خوابگاه، تغذیه و امکان تحصیل هم فراهم می کنیم.

روانخواه در پایان تاکید کرد: این مدرسه فوتبال تنها در شیراز است و شعبه دیگری ندارد. پیش از این در شیراز مدرسه فوتبالی با نام حافظ وجود داشت که آن هم با این آکادمی تلفیق شده که ریاست آن را من برعهده خواهم داشت. البت حضور من در این مدرسه فوتبال دائمی خواهد بود و قصد دارم همه وقتم را صرف این آکادمی کنم تا به فوتبال استان فارس خدمت کوچکی کرده باشم. 


مطالب مرتبط

آخرین کاپ ها...
ما را در سایت آخرین کاپ ها دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : استخدام کار cup بازدید : 141 تاريخ : جمعه 31 ارديبهشت 1395 ساعت: 19:13

حریف تیم تراکتورسازی روز یکشنبه وارد تبریز می شود.

به گزارش کاپ، تیم فوتبال النصر دوبی که در دیدار فت موفق شد تراکتورسازی را با 4 گل شکست بدهد روز یکشنبه دوم خرداد  به منظور برگزاری دیدار برگشت وارد تبریز می شود.

بر اساس این گزارش، دیدار برگشت دو تیم روز سه شنبه چهارم خرداد در ورزشگاه یادگار امام تبریز برگزار خواهد شد. این بازی از ساعت 20 اغاز می شود.

خبر دیگر از تیم تراکتورسایز اینکه این تیم از فردا دور جدید تمرینات خود را از سر می گیرد. شاگردان تراکتورسازی امروز استراحت می کنند و تعطیل هستند.


مطالب مرتبط

آخرین کاپ ها...
ما را در سایت آخرین کاپ ها دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : استخدام کار cup بازدید : 135 تاريخ : جمعه 31 ارديبهشت 1395 ساعت: 17:38

سرپرست تیم تراکتورسازی گفت: تراکتورسازی همانطور که با شکست پرگل همه را متعجب کرد با برد پرگل النصر بار دیگر همه را متعجب می کند.

ایوب ذوالفقاری در گفت و گو با کاپ، درباره آخرین وضعیت تیم تراکتورسازی پیش از دیدار با النصر امارات اظهار داشت: ما روز گذشته از تهران به تبریز برگشتیم و البته دیروز هم در تهران یک جلسه تمرین سبک را انجام دادیم. امروز هم به تیم استراحت داده شده تا از فردا دور جدید تمرینات را در تبریز آغاز کنیم.

وی افزود: ما در دیدار رفت شکست سنگین و غیر قابل باوری برابر النصر تجربه کردیم که برای همه ما و هواداران مان باور نکردنی بود. حتی سرمربی تیم النصر هم به این موضوع اشاره داشت. حالا هم می خواخهیم در بازی برگشت حریف را با سه گل شکست بدهیم و به دور بعد صعود کنیم.

سرپرست تیم تراکتورسازی در ارتباط با اینکه آیا زدن سه گل دور از انتظار نیست توضیح داد: همانطور که کسی انتظار شکست ما را با 4 گل نداشت و همه از آن نتیجه تعجب کردند این بار هم ما در تبریز کاری می کنیم که همه متعجب شوند. شکر خدا ما هم نیروی این کار را داریم و هم برابر تماشاگران مان به میدان خواهیم رفت و این به ما کمک می کند تا در یادگار تبریز به خواسته مان برسیم.

ذوالفقاری خاطر نشان کرد: هواداران ما همانطور که همیشه یار و یاورمان بوده اند این بار هم به ما کمک می کنند. البته آنها می دانند که این بازی از اهمیت خیلی بالاتری برای ما برخوردار است چون با حمایت و حضور آنها می توانیم به برد پرگل دست پیدا کنیم و به دور یک چهارم نهایی صعود کنیم.

وی در ارتباط با شایعات مربوط به مذاکره بازیکنان این تیم با دیگر باشگاههای لیگ برتری تأکید کرد: ما فعلا به هیچ چیز جز بازی با النصر فکر نمی کنیم و هر اتفاقی هم قرار باشد در این باره بی افتد بعد از دیدار مان با النصر و تمام شدن بازی های مان اتفاق خواهد افتاد. مدیریت باشگاه به اتفاق کادر فنی در این باره تصمیمات لازم را اتخاذ خواهند کرد.


مطالب مرتبط

آخرین کاپ ها...
ما را در سایت آخرین کاپ ها دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : استخدام کار cup بازدید : 132 تاريخ : جمعه 31 ارديبهشت 1395 ساعت: 17:38

یوآخیم لوو، سرمربی تیم ملی آلمان، معتقد است شاید ترک بایرن به سود گوتسه باشد.

به گزارش کاپ، سرمربی قهرمان جهان در گفتگو با یک روزنامه آلمانی درباره احتمال ترک بایرن توسط ماریو گوتسه گفته: در کل من یک ایده دارم و آن این است که تغییر می تواند گاهی مفید باشد، محیط جدید، رقابت و جدال های جدید، انگیزه ها و اهداف جدید. به پیشرفتی که تونی کروس داشته نگاه کنید. در بایرن مونیخ او فوق العاده بود، در مادرید اما یک پله رشد داشت. گوتسه هم نیاز به یک مربی دراد که او را در تیمش بازی دهد و به او نیاز داشته باشد. البته این یک انتقاد از بایرن نیست و مطمئنا انتقاد از پپ گواردیولا هم نیست. 


مطالب مرتبط

آخرین کاپ ها...
ما را در سایت آخرین کاپ ها دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : استخدام کار cup بازدید : 129 تاريخ : جمعه 31 ارديبهشت 1395 ساعت: 17:38

کارئوان تیم فوتبال استقلال خوزستان به اهواز برگشت.

به گزارش کاپ، تیم فوتبال استقلال خوزستان موفق شد برای اولین بار قهرمان لیگ شود و جام پانزدهم را از آن خود کرد. آنها در رقابتی تنگا تنگ با پرسپولیس و استقلال تهران این عنوان را بدست آوردند.

بعد از این اتفاق مهم، اعضای تیم استقلال خوزستان برای شرکت در برنامه خندوانه و همچنین برنامه 90 و همچنین شرکت در مهمانی بانک ملی، به تهران رفته بودند اما امروز دوباره آنها با جام به خانه برگشتند و حسابی هم با استقبال مردم مواجه شدند.

عبدالهای خنیفر کاپیتان اصلی استقلالی ها که در این فصل به دلیل مصدومیت خیلی کم به میدان رفت؛ جام قهرمانی را بالای سر خودش برد و با مردم به شادی پرداخت.


مطالب مرتبط

آخرین کاپ ها...
ما را در سایت آخرین کاپ ها دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : استخدام کار cup بازدید : 123 تاريخ : جمعه 31 ارديبهشت 1395 ساعت: 15:02

باشگاه استقلال اعتراضی به حکم کمیته انضباطی درباره برگزاری بازی بدون تماشگر ندارد.

به گزارش کاپ، پیرو انتشار حکم محرومیت یک جلسه ای باشگاه استقلال تهران از برگزاری یک بازی با حضور تماشاگرانش در لیگ برتر این تیم حکم صادره را پذیرفته و به آن اعتراضی ندارد.

بر اساس این گزارش درحالی که عنوان می شد باشگاه استقلال نسبت به این حکم اعتراض خواهد کرد این اتفاق رخ نخواهد داد.

بهرام افشارزاده در گفت و گو با کاپ این خبر را تأیید کرد.


مطالب مرتبط

آخرین کاپ ها...
ما را در سایت آخرین کاپ ها دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : استخدام کار cup بازدید : 136 تاريخ : جمعه 31 ارديبهشت 1395 ساعت: 15:02

در این خبر روزنامه های امروز جهان را بررسی می کنیم.

به گزارش کاپ، روزنامه ایتالیایی گاتزتا دلو اسپرت، چاپ میلان، در نسخه چاپی امروز از تیتر کسی که امید را به اینتر آورد استفاده کرده است. در ادامه آمده: بانگا، آیا او می تواند اینتر را تغییر دهد؟ او در یورولیگ با سویا موفق بوده است و حالا نراتزوری منتظرش است.

 

روزنامه انگلیسی میرر در نسخه چاپی امروز در صفحه ورزشی از تیتر تیم رویایی من استفاده کرده و بالای آن نوشته: شمارش معکوس برای انگلیس در یورو و در زیر آن نوشته: روی آماده است تا هواداران را خوشحال کند و از ماشین گلزنی کین – واردی رونمایی کند.

 

چراغ سبز بانگا به اینتر تیتر روزنامه ایتالیایی کوریره دلو اسپرت، چاپ رم است. در ادامه نوشته: مانچینی ستاره آرژانتینی را می خواهد که سویا را به موفقیت رسانده است: ما ارزش فتح اسکودتو را داریم. این روزنامه همچنین نوشته: پوگبا بدون محدودیت: می توانیم برنده شویم.

 

روزنامه انگلیسی سان در نسخه چاپی امروز در صفحه ورزشی از تیتر استور: من پسر روی هستم استفاده کرده است. منظور از استور استوریج است و او گفته برای حضور در تیم ملی آماده است. درباره یونایتد هم نوشته: بالا و پایین و اشاره کرده که شاید مورینیو سرمربی این تیم شود.

 

روزنامه هواداری یوونتوس، توتواسپرت، در نسخه چاپی امروز از تیتر پوگبا بیشتر و بیشتر رهبر یووه می شود. در ادامه نوشته: لیگ قهرمانان؟ من اینجا آن جام را خواهم برد. بیایید قهرمانی کوپا ایتالیا شویم و بعد با برادرم دیبالا برای اروپا تلاش خواهیم کرد.

 

روزنامه فرانسوی اکیپ در نسخه چاپی امروز از تیتر آخرین دوئل آن ها استفاده کرده و در بالای آن نوشته: جام حذفی فرانسه، مارسی – پی اس جی. در توضیح تیتر آمده: زلاتان که اعلام کرده از پی اس جی جدا می شود شنبه شب برای آخرین بار در چارچوب فینال جام حذفی در استاد دو فرانس با مانداندا رقابت می کند.

 


مطالب مرتبط

آخرین کاپ ها...
ما را در سایت آخرین کاپ ها دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : استخدام کار cup بازدید : 140 تاريخ : جمعه 31 ارديبهشت 1395 ساعت: 15:02

رییس کمیته انضباطی فدراسیون فوتبال گفت:  رحمتی از مسابقه رسمی محروم نشده که ماده 13 یا 80 برایش صادر شده باشد اما ما تشخیص داده ایم که او بر اساس ماده 39 فیفا محروم کنیم. 

به گزارش کاپ، اسماعیل حسن زاده در برنامه ورزش و مردم درباره حساسیت بوجود آمده درباره مهدی رحمتی اظهار داشت: ما وقتی راجع به تیم های بزرگ و بازیکنان بزرگ می دهیم سئوالاتی بوجود می اید. اگر ما یک بازیکن را محروم می کنیم اولین مسابقه رسمی برسد ایشان محروم است اما گاهی اوقات ما بازیکن را نه از یک بازی رسمی که از یک بازی خاص محروم می کنیم که تفاوت دارد. اینکه چرا نوشتیم دلیل دارد.

وی در ادامه افزود: سئوال این است که آیا کمیته انضباطی این اجازه را دارد که جغرافیای اجرای حکم را تعیین کند یا نه. نکته بعدی این است که ایا زمان مسابقه را هم تعیین کنیم یا نه که ماده 39 ایین نامه انضباطی فیفا این اجازه را به ما می دهد که که ولی ما قبلا این کار را کردیم و بازیکن رفت یا دوستان می گویند که ما دوست داریم که تنبیه شخصی اش را بیشتر کنیم.

رئیس کمیته انضباطی همچنین اذعان داشت: رحمتی از مسابقه رسمی محروم نشده که ماده 13 یا 80 برایش صادر شده باشد. اما ما تشخیص داده ایم که او بر اساس ماده 39 فیفا محروم کنیم.

وی همچنین اذعان داشت: استقلال اهوازیها دسته به دسته می آمدند داخل کمیته انضباطی و درباره باشگاه شان شکایت داشتند ولی اصلا در این زمینه چیزی را از تیم استقلال خوزستان ندیدم. ما در خیلی از اوقات از برانکو راضی بودیم ولی هر زمان که علیه مقامات فدراسیون صحبت کرد محرومش کردیم. برانکو چون باکلاس است من اسمش را بردم و می دانم که ناراحت نمی شود.

وی درباره بزرگترین چالش لیگ پانزدهم به آن اشاره کرد و گفت: من 5 سال و 21 روز است که در فدراسیون فوتبال هستم. در این مدت بزرگترین چلش ما ناامنی از سوی افرادی است که ما به ضررشان رای می دهیم حالا یا خود فرد است یا تیمش است یا رسانه ها. کمیته ما کمیته آموزش نیست که همه را خوشحال کند این کمیته یا باید محروم کند یا اگر باشگاهی علیه دیگری شکایتی داشت ردیی بدهد که

حسن زاده همچنین خاطرنشان کرد: دانه درشت های فوتبال ما حتی اگر رایی علیه آنها داده شد به کمیته استیناف مراجعه کنند. اگر مرا بیرون از فوتبال ببینید می گویم می گویم که اصل در زندگی شخصی من این است که با کسانی که در فوتبال کسب درامد می کند زیاد اعتماد نکنیم یعنی تا روز قبل از اعمال قانون دوست ما بودند و فردای ان روز که رأیشان را دادیم دشمن ما شدند. من امروز قرمز بودم و فردا ابی و امروز ترک بودم و فردا گیلانی یعنی ما با رأی عوض می شودیم. الان سایت رسمی که یک باشگاه نوشته که از رایی که برای کرار داده شد مشخص می شود که کمیته انضباطی طرفدار چه تیمی است مهمترین چالش ما این است که دوستان نگاه درستی به کمیته انضباطی ندارند. باشگاههای مانتیجه را می خواهندبه هر قیمتی . ما در فوتبال روز دنیا از کلمه رفیق به رقیب می رسیم. ما امروزه مشکلترین چالش ما این است که ما با افرادی طرف هستیم که علیه استقلال هستند و به رأی رحمتی اعتراض دارند و ما در این 5 سال استقلال کامل در رای دادن را داشتیم ولی امنیت لازم را نداشتیم.

وی در این باره که تعدد شکایات درباره بدهی مالیاتی است گفت: شاید اگر روزی به من بگویند که از مقامات رسمی فدراسیون انتقاد کنید می گویم که ما توان اجرای صددرصدی مسایل مالی را نداشتیم. تا به الان 10 میلیارد جریمه کرده ایم. هنوز چند میلیارد دیگر از بازیکنان، مربیان و مدیران طلب داریم.

 رئیس کمیته انضباطی حرفهایش را این گونه ادامه داد: در هر شهری یک تیم تشکیل می شود  از زیر گروه به مدارج بالا برسد باید دید که ایا ظرفیت را دارند یا نه. مثلا دوستان ما در استقلال اهواز می دانند که چرا سقوط کردند. ما خواستیم کمک شان هم بکنیم ولی نشد. اگر تیمی به مشهد برود و حتی اگر در مسافرخانه هم بماند باید چندمیلیون تومان هزینه کند و لیگ برتر هزینه دارد و الان استقلال خوزستان و استقلال تهران و  پرسپولیس آنقدر نزدیک به هم بودند جالب بود ولی اگر ظرفیت مالی نباشد بدهکاری روی بدهکاری است. شاید ما در حدود 10 میلیارد تومان حکم صادر کردیم که البته چند برابر آن را هم داریم و اگر بحث فدراسیون فوتبال موفق باشد این تدثیر را در لیگ های دیگر هم خواهیم داشت.

حسن زاده در باره شغل دیگرش در زمینه دادگاه های خانواده  و اینکه دل نازک است؛گفت:مئدیرت فوتبال به ویژه در بخش باشگاهداری اش آنقدر عقب است و تأکید می کنم که انقدر در صدد کسب نتیجه است که اصلا به فکر یک بازیکنی که تازه ازدواج کرده و در طول یک فصل یک دهم آن پول را هم به بازیکن نمی دهد ومدیران پولی را در قرارداد می نویسند که اطمینان دارند نمی توانند آن را به بازیکن بدهند ولی به گفته پیامبر اسلام باید پول کارگر را قبل از اینکه عرقش خشک شود داد. وقتی آنها به کمیته انضباطی می ایند وگریه می کنند وشأن شان را می شکنند و ما ناراحت می شویم. وقتی ما در اینجا نمی توانیم جواب درستی به بازیکن بدهیم می شکنیم. می گوییم که خدایا این چه شغلی است. حتی گاهی بی تعهدی باشگاهها مشابه شده با بی تعهدی خانواده ها در حق زن و فرزندشان.


مطالب مرتبط

آخرین کاپ ها...
ما را در سایت آخرین کاپ ها دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : استخدام کار cup بازدید : 126 تاريخ : جمعه 31 ارديبهشت 1395 ساعت: 14:01

نامی از بازیکنان ایرانی در بین بهترین های این هفته لیگ قهرمانان آسیا وجود ندارد.

به گزارش کاپ، دور رفت مرحله یک هشتم نهایی مسابقات لیگ قهرمانان آسیا برگزار شد و سایت AFC به رسم هر هفته بهترین های هر هفته را مشخص و اعلام کرد. اما این هفته نام هیچ بازیکنی از تیمهای ایرانی در بین بهترین ها حضور ندارد.

این هفته رومارینیو مهاجم الجیش قطر به واسطه دو گلی که به لخویا زد با نمره 9/3 و با اختلاف اول شد. سپس سالم صالح مهاجم ذخیره نشین النصر امارات به واسطه دو گلی که به تراکتور زد همراه با محمد مثنانی از الجیش در رده دوم قرار گرفت. سپس عبدالرزاق حمدالله و سردار رشیدوف هر دو از الجیش در رده بعدی قرار گرفتند.کوتا میزونوما از توکیو، احمد الیاسی و محمود خمیس از النصر امارات رده های بعدی را به خود اختصاص دادند.

مسابقات دور برگشت هفته آتی برگزار می شود.


مطالب مرتبط

آخرین کاپ ها...
ما را در سایت آخرین کاپ ها دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : استخدام کار cup بازدید : 135 تاريخ : جمعه 31 ارديبهشت 1395 ساعت: 14:01